Saturday, November 7

OFFENSE

Itu hari guwa ada baca artikel
Pasal jodoh
Guwa ignore laju- laju
Ah, tiada kaitan dengan guwa

Tapi kali ni guwa baca lagi
Dan guwa analisa ayatnya
Katanya suruh cari wanita yang suka membaca
Sebab mereka melihat dunia dari sudut berbeza
Jangan cari wanita yang suka membeli baju
Sebab mereka suka menukar ganti

Offense habis guwa bila baca

Guwa baca buku kadang- kadang
Ikut pada menarik ke tidak buku tu
Kalau mantap muka depan, guwa baca sampai habis
Kalau muka depan caca marba, jangan harap guwa nak habiskan
Kalau habis pun mungkin member- member encourage guwa

Guwa membeli baju kadang- kadang
Ikut pada budget guwa cukup tak bulan tu
Kalau budget makan dalam sebulan lepas, guwa beli sehelai dua
Kalau terkorek bawah katil cari syiling, jangan harap guwa nak pandang baju
Kalau beli pun mungkin guwa punya akal kurang oksigen nak berfikir

Dah kalau membaca bukan, membeli baju pun bukan
Macam mana guwa tak melenting
Guwa langsung takde dicirikan

Tapi macam ni la
Macam mana pun lifestyle lu orang
Peduli orang kata apa
Jaga mak abah lu orang elok- elok
Jaga hubungan dengan Allah cantik- cantik
Jodoh lu baik, Hidup lu power
Fullstop