Tuesday, December 3

23 TAHUN

betul la
selama aku dah 23tahun
apa agaknya bakti yang aku dah tabur

nak kata pada mak abah aku
kat diri sendiri pun belum tahu hujung pangkal macam mana
apa lah lagi pada agama yang aku anuti sekarang


aku tak kecewa
bilamana ada orang yang lagi muda dari aku
tapi jauh lebih bermanfaat pada orang lain
sedang aku sendiri tak pasti apa matlamat ntah



aku bangga kerana mereka ada


aku harap aku boleh jadi macam dorang
walaupun bukan dalam perkara yang dorang buat
aku harap setiap yang aku buat memberi manfaat


sedang mereka dah berada diatas
aku sendiri masih terkapai kat bawah



eh! tak
aku tak terkapai
aku tengah berusaha
kau pun tengah berusaha
cuma kau lagi laju

THE WAY TO DEAL YOUR FEAR, YOU HAVE TO DANCE WITH IT- izzhar nazri

**rasa rendah diri betul bila yang juara tu aku minat,,,,padahal aku apa ada....